21 Şubat 2009 Cumartesi

3. Boyut Fotoğraf Grubu olarak ilk sergimizi İKSEV'in Sergi Salonun'da açtık. Biz bu sergiyi açmamız için destek olan Sirel Ekşi ve Filiz Sarper'e buradan tekrar teşekkür ediyorum. 50 den fazla fotoğrafın katıldığı sergi için elimden geldiğince katkıda bulunmak adına bir afiş hazırladım. Afişin çok beğenilmesi benim için ayrı bir mutluluk oldu. Sergi hazırlığını da yardımlaşarak gayet hızlı bir şekilde hallettik. Niko Guidonun aşağıdaki sözleri facebook "Niko Guido Fotoğraf Atölyesi 1. Dönem" grubundan alındı...

"İlk sergimizin açılışı çok güzel geçti. Kendi sergimin açılışında bu kadar mutlu olmamıştım. Katılan katılmayan herkese teşekkür ederim. Sergide çekilen fotoğrafları yakında facebook gruplarımızda görebilirsiniz. Sergi salonunu ayarlayan ve serginin gerçekleşmesinde bana yardımcı olan Kutsal Lenger'e çok teşekkür ederim. Bir teşekkür de Onur Fidan ve asistanlarım Hande ve Volkan'a borçluyum." Niko Guido

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder